Planul de Acțiune al Școlii

 2026-2030

 

                                 Colegiul de Industrie Alimentară “Elena Doamna” Galaţi reprezintă o şcoală de referinţă a învăţământului profesional şi tehnic gălăţean şi naţional, o şcoală etalon pentru domeniul industriei alimentare din România, o şcoală de elită cu renume în ţară şi în străinătate, o Şcoală Europeană şi nu în ultimul rând o şcoală de care, cu siguranţă, se va mai auzi multe decenii de acum înainte.

 

CUPRINS

Partea I – Contextul

Argument       5
1.1. Stabilirea viziunii        6
1.2. Stabilirea misiunii       6
1.3. Profilul actual al şcolii        7
1.3.1. Informații generale         8
1.3.2. Scurt istoric       8


Partea a II-a – Analiza nevoilor    11


2.1. Analiza mediului extern         11
2.1.1. Prioritățile și politicile la nivel national, regional și local         11
2.2. Cerințe anticipate ale compotiției pe piața muncii         15
2.3. Acțiuni de dezvolatre planificate sau potențiale la nivel de regiune 16
2.3.1. Resurse umane în IPT        17
2.3.2. Resurse materiale și condiții de învățare       17
2.3.3. Mecanisme decizionale și descentralizarea funcțională în IPT      17
2.3.4. Asigurarea calității în IPT - Învîțământul integrat        18
2.3.5. Concluzii        19
2.4. Analiza mediului intern 19
2.4.1. Predarea și învățarea 19
2.4.2. Oferta educațională a școlii 20
2.4.3. Resurse umane 21
2.4.4. Structura departamentelor școlii 22
2.4.5. Resurse materiale 22
2.4.6. Dezvoltarea profesională și evoluția în carieră a cadrelor didactice 23
2.4.7. Calificări și curriculum 23
2.4.8. Analiza SWOT 23
2.4.9. Identificare nevoi               26


Partea a III-a – Planul operațional 2026-2030       29


3.1. Ținte și opțuini strategice 30
3.1.1. Ținte strategice         30
3.1.2. Opțiuni strategice      31
3.2. Plan de dezvoltare europeană         43
3.2.1. Ținte și obiective de dezvoltare europeană       43
3.2.2. Plan de acțiuni        45
3.2.3. Nevoile școlii în ceea ce privește dezvolatrea și internaționalizarea calității        46
3.2.4. Impact reconizat        47
3.2.5. Modul de integrare a competențelor și experiențelor dobândite de către personalul didactic       48
3.3. Planuri operaționale privind implementarea instrumentelor pentru managementul calității        50

Conținutul PAS-ului se poate descărca de aici   PAS 2026-2030